понедельник, 9 мая 2016 г.

                                                დ ღ ე     მე-7
 დღეს შევისწავლე  დაგეგმვა დიფერენციალური სწავლების მიზნით, გავიაზრე, რომ მოსწავლეთა წარმატებისათვის აუცილებელია დავაგინოთ მათი ინივიდუალური საჭიროებანი, იმისდა მიხედვით, თუ რომელ მოსწავლეს რომელი ინტელექტუალური უნარი აქვს განვითარებული,  ვის როგორი დასწავლის  უნარი აქვს(სმენითი, მხედველობითი). დავალებებს თუ მოვამზადებთ მოსწავლეთა ინტელექტისა და ინტერესების შესაბამისად და მივცემთ მათ არჩევნის შესაძლებლობას,  ანუ  როგორც შეუძლიათ ისე შეასრულონ დავალება წარმატება გარდაუვალია, გამოვიყენე გარნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორია და ბლუმის ცოდნის დონეთა ტაქსონომია.

Комментариев нет:

Отправить комментарий